Månedens pletskud: Hummel

Denne gang er der fart over feltet. Månedens pletskud er Hummels produktkatalog 2018 med de nyeste kollektioner af det populære sportsbrand, bl.a. præsenteret af det danske fodboldlandshold.

Hummel hører under THORNICO, og her spiller CSR-strategien Company Karma en stor rolle.

– Bæredygtighed er en naturlig del af vores Company Karma-filosofi, så da vi hørte om de krav, der stilles til Cradle to Cradle-tryksager, og de grundlæggende principper bag, var det naturligt at gå til KLS PurePrint. Vi er stolte af at kunne præsentere det nye katalog fra Hummel: Et katalog som er biologisk nedbrydeligt og dermed har genbrugt jordens ressourcer i en naturlig cirkulær proces – og som har sparet naturen for 11 tons slagger.” Daniella Schmidt-Wojtynka, Chief Karma Officer hos THORNICO.

Kataloget er på 184 sider, og indholdet er trykt på 130 g PurePrint Silk, mens omslaget er 300 g PurePrint Silk med mat vandlak. Indholdet er udstanset med faner til inddeling i afsnit, og kataloget er selvfølgelig Cradle to Cradle certificeret.