KLS PurePrint vinder pris
Det international forlag, EU Business News, som har til formål at give et grundigt overblik over europæiske virksomheder, har fokus på virksomheder der er ledende i deres brancher, og som har gennemgået en usædvanlig udvikling. Målet er at finde ud af, hvordan de har opnået den ekstraordinære succes, med henblik på at andre kan blive inspireret.
EU Business News har i år haft et særligt fokus på Skandinavien, og har i den forbindelse introduceret Scandinavian Business Awards.
KLS PurePrint blev kontaktet, efter at være blevet nomineret, og vi blev derefter bedt om at fortælle yderligere om vores arbejde, resultater og vores ambition om at blive Verdens mest bæredygtige leverandør af tryksager og emballage.
Den endelige vurdering blandt de nominerede var baseret på forskellige kriterier som: ekspertise inden for et givet felt, væsentlige nyskabelser og innovation, dedikation til kundeservice og forretningsresultater, vækst m.v.
Vi har netop fået at vide, at vi er vinder i vores kategori – og har fået titlen som
Most Sustainable Printing & Packaging Company 2021
Det er vi meget stolte af, og vi ser frem til at fortsætte vores udvikling og udvikle endnu flere bæredygtige produkter til glæde for mennesker og miljø!
Danmarks næststørste rejsekoncern udskifter plastserveringsbakker til bakker i Cradle to Cradle-certificeret karton
Travelheart Family, Danmarks næststørste rejsekoncern, udskifter plastserveringsbakkerne, som vi kender fra flyrejsen, med serveringsbakker i Cradle to Cradle®-certificeret karton. Navnet vil du ikke genkende fra flybilletter eller rejsebeviser, men selskaberne...
KLS PurePrints CCO Kasper Larsen er Årets ESG Frontrunner 2024
På en solbeskinnet dag i maj løb Årets SMV awardshow af stablen. Blandt de nominerede i kategorien Årets ESG Frontrunner var Kasper Larsen fra KLS PurePrint, og på trods af det stærke felt, han var oppe i mod, blev det Kasper, som kunne kalde sig for Årets ESG...
Nye regler for emballage udfordrer kosmetikbranchen: Sådan arbejder Rudolph Care med bæredygtighed
Ny lovgivning fra EU tvinger kosmetikproducenter til at tage stilling til emballagen. Hos Rudolph Care ser man de nye krav som mulighed for at arbejde endnu mere bæredygtigt. Hvordan sælger man bedst sine dyre cremer i butikkerne? Et spørgsmål, som har givet utallige...