Diplom til KLS: 100 % FSC
FSC Danmark hædrer hvert år de medlemmer, som ikke bare arbejder målrettet med FSC, men som også har en 100% FSC-indkøbspolitik eller målsætning på en eller flere produktgrupper og har meldt det offentligt ud.
I FSC Danmark glæder Direktør Søren Dürr Grue sig over, at organisationen i år kunne uddele hele 11 100%-diplomer: “Vi elsker ambitioner, især når de kan flytte markeder. Og det kan de virksomheder, som melder 100% FSC-indkøbspolitikker ud til offentligheden. Samtidig sender det også et klart signal til leverandørerne, det inspirerer kunderne, og det skaber stolthed og retning internt. Derfor hylder vi alle vores medlemmer, som igennem deres FSC-politik er med til at øge markedet for FSC-certificerede produkter, og dermed bidrager til mere ansvarlig skovdrift,” siger Søren Dürr Grue, Direktør i FSC Danmark.
Diplomerne blev uddelt på FSC’s årsmøde, og Bent Hübertz modtog diplomet på vegne af KLS PurePrint.
Blandt årets stolte modtagere er også Bitte Kai Rand, Carl Hansen & Søn, Flying Tiger Copenhagen, Ilva og Masai. Også tillykke til dem.
Direktør i FSC Danmark Søren Dürr Grue og CMO hos KLS PurePrint Bent Hübertz
Danmarks næststørste rejsekoncern udskifter plastserveringsbakker til bakker i Cradle to Cradle-certificeret karton
Travelheart Family, Danmarks næststørste rejsekoncern, udskifter plastserveringsbakkerne, som vi kender fra flyrejsen, med serveringsbakker i Cradle to Cradle®-certificeret karton. Navnet vil du ikke genkende fra flybilletter eller rejsebeviser, men selskaberne...
KLS PurePrints CCO Kasper Larsen er Årets ESG Frontrunner 2024
På en solbeskinnet dag i maj løb Årets SMV awardshow af stablen. Blandt de nominerede i kategorien Årets ESG Frontrunner var Kasper Larsen fra KLS PurePrint, og på trods af det stærke felt, han var oppe i mod, blev det Kasper, som kunne kalde sig for Årets ESG...
Nye regler for emballage udfordrer kosmetikbranchen: Sådan arbejder Rudolph Care med bæredygtighed
Ny lovgivning fra EU tvinger kosmetikproducenter til at tage stilling til emballagen. Hos Rudolph Care ser man de nye krav som mulighed for at arbejde endnu mere bæredygtigt. Hvordan sælger man bedst sine dyre cremer i butikkerne? Et spørgsmål, som har givet utallige...