Giv verdens mindste have og skab glæde
Mikrohaver er en helt ny måde at brande sin virksomhed på, som er helt i tråd med tidens ønsker om grøn og bæredygtig profilering. Der er tale om sunde, lokale krydderurter, som modtageren selv kan dyrke i løbet af en uges tid. Forbind dit brand med grønne oplevelser, sanselighed, miljørigtighed, socialt ansvar og sundhed.
Giv haverne dit eget look
Mikrohaverne bruges til kampagner, som firmagaver og til arrangementer med et bæredygtigt budskab. De kommer med helt hjem i modtagernes hjem, hvor man så kan sende det gode budskab i ugevis.
Man kan vælge at give æskerne sit helt eget design, eller man kan nøjes med den lidt billigere version med en banderole rundt om æsken.
Emballagen trykkes bæredygtigt hos KLS PurePrint.
Kontakt Helle Haugaard på tlf. 21781669 eller heh@tinygardens.dk for at høre nærmere.
Igennem nåleøjet: KLS PurePrint udvalgt til første runde af Science Based Targets Network
Som en af blot halvanden hundrede virksomheder globalt er KLS PurePrint udvalgt til at deltage i første runde af Science Based Targets Network (SBTN). Dette betyder, at vi ikke blot arbejder med værktøjet, men også aktivt bidrager med data og erfaringer, der er med...
Redesign har pustet nyt liv i medlemsblad
Når Astma-Allergi Danmark fire gange om året sender medlemsbladet Astma+Allergi ud til over 10.000 medlemmer, skal det være letlæseligt, relevant og af høj visuel og materialemæssig kvalitet. KLS PurePrint har i mange år stået for at trykke magasinet, og nu har...
Socialt ansvar i praksis
Hos KLS PurePrint er social ansvarlighed ikke bare noget, vi taler om – det er noget, vi handler på. Vi mener, at virksomheder spiller en vigtig rolle i at skabe muligheder for mennesker, der har svært ved at finde fodfæste på arbejdsmarkedet. Derfor har vi gennem...