Giv verdens mindste have og skab glæde
Mikrohaver er en helt ny måde at brande sin virksomhed på, som er helt i tråd med tidens ønsker om grøn og bæredygtig profilering. Der er tale om sunde, lokale krydderurter, som modtageren selv kan dyrke i løbet af en uges tid. Forbind dit brand med grønne oplevelser, sanselighed, miljørigtighed, socialt ansvar og sundhed.
Giv haverne dit eget look
Mikrohaverne bruges til kampagner, som firmagaver og til arrangementer med et bæredygtigt budskab. De kommer med helt hjem i modtagernes hjem, hvor man så kan sende det gode budskab i ugevis.
Man kan vælge at give æskerne sit helt eget design, eller man kan nøjes med den lidt billigere version med en banderole rundt om æsken.
Emballagen trykkes bæredygtigt hos KLS PurePrint.
Kontakt Helle Haugaard på tlf. 21781669 eller heh@tinygardens.dk for at høre nærmere.
Danmarks næststørste rejsekoncern udskifter plastserveringsbakker til bakker i Cradle to Cradle-certificeret karton
Travelheart Family, Danmarks næststørste rejsekoncern, udskifter plastserveringsbakkerne, som vi kender fra flyrejsen, med serveringsbakker i Cradle to Cradle®-certificeret karton. Navnet vil du ikke genkende fra flybilletter eller rejsebeviser, men selskaberne...
KLS PurePrints CCO Kasper Larsen er Årets ESG Frontrunner 2024
På en solbeskinnet dag i maj løb Årets SMV awardshow af stablen. Blandt de nominerede i kategorien Årets ESG Frontrunner var Kasper Larsen fra KLS PurePrint, og på trods af det stærke felt, han var oppe i mod, blev det Kasper, som kunne kalde sig for Årets ESG...
Nye regler for emballage udfordrer kosmetikbranchen: Sådan arbejder Rudolph Care med bæredygtighed
Ny lovgivning fra EU tvinger kosmetikproducenter til at tage stilling til emballagen. Hos Rudolph Care ser man de nye krav som mulighed for at arbejde endnu mere bæredygtigt. Hvordan sælger man bedst sine dyre cremer i butikkerne? Et spørgsmål, som har givet utallige...