Konkurrence: Vind bæredygtigt puslespil fra Puzzle2learn
Da Dorete var 9 år, fik hun en ide til at lære børn i hele verden tabellerne på en lettere og sjovere måde. Ideen er, at man lægger et puslespil uden at tænke over, at man samtidig bliver bedre til tabellerne. Uanset hvem vi er, oplever vi en glæde, når vi bliver udfordret gennem leg. Nu er produktet blevet en realitet.
Puslespillet fås i tre forskellige niveauer.
Niveau 1 – let
På den ene side af puslespillet er multiplikationstabellen fra 1-10 i alle regnbuens farver. Farverne hjælper dig med at løse puslespillet. På den anden side af puslespillet er tallene fra 1-100 i én farve.
Niveau 2 – mellem
På den ene side af puslespillet er multiplikationstabellen fra 1-10 med de lodrette og vandrette startnumre i én farve og resten af puslespillet i en anden farve. På den anden side af puslespillet er multiplikationstabellen fra 11-20 med hver række i forskellige farver.
Niveau 3 – svær
På den ene side af puslespillet er multiplikationstabellen fra 1-10 med de lodrette og vandrette startnumre i én farve og resten af puslespillet i en anden farve. På den anden side af puslespillet er multiplikationstabellen fra 11-20 i én farve.
Læs historien om Puzzle2learn her.
Udfyld kontaktformularen for at deltage
Der udloddes 10 puslespil i konkurrencen, som løber til mandag d. 30. marts kl. 12.00. Vinderne får direkte besked.
Fejl: Kontaktformular ikke fundet.
Danmarks næststørste rejsekoncern udskifter plastserveringsbakker til bakker i Cradle to Cradle-certificeret karton
Travelheart Family, Danmarks næststørste rejsekoncern, udskifter plastserveringsbakkerne, som vi kender fra flyrejsen, med serveringsbakker i Cradle to Cradle®-certificeret karton. Navnet vil du ikke genkende fra flybilletter eller rejsebeviser, men selskaberne...
KLS PurePrints CCO Kasper Larsen er Årets ESG Frontrunner 2024
På en solbeskinnet dag i maj løb Årets SMV awardshow af stablen. Blandt de nominerede i kategorien Årets ESG Frontrunner var Kasper Larsen fra KLS PurePrint, og på trods af det stærke felt, han var oppe i mod, blev det Kasper, som kunne kalde sig for Årets ESG...
Nye regler for emballage udfordrer kosmetikbranchen: Sådan arbejder Rudolph Care med bæredygtighed
Ny lovgivning fra EU tvinger kosmetikproducenter til at tage stilling til emballagen. Hos Rudolph Care ser man de nye krav som mulighed for at arbejde endnu mere bæredygtigt. Hvordan sælger man bedst sine dyre cremer i butikkerne? Et spørgsmål, som har givet utallige...