Månedens pletskud: Knowledge Cotton Apparel
Bæredygtighed vendt på hovedet
KnowledgeCotton Apparel sælger bæredygtigt herretøj, der er så rent og naturligt som muligt. Uden at gå på kompromis når det gælder stil, komfort eller kvalitet.
Der er heller ikke gået på kompromis ved produktionen af deres Innovation JournaL, hverken på design eller bæredygtighed.
Det spændende design, med den alternative forside der er vendt på hovedet, er lavet af The Directive Collective.
Innovation Journal er trykt på:
- Omslag : 250 g PurePrint uncoated
- Indhold: 120 g PurePrint Uncoated

Igennem nåleøjet: KLS PurePrint udvalgt til første runde af Science Based Targets Network
Som en af blot halvanden hundrede virksomheder globalt er KLS PurePrint udvalgt til at deltage i første runde af Science Based Targets Network (SBTN). Dette betyder, at vi ikke blot arbejder med værktøjet, men også aktivt bidrager med data og erfaringer, der er med...
Redesign har pustet nyt liv i medlemsblad
Når Astma-Allergi Danmark fire gange om året sender medlemsbladet Astma+Allergi ud til over 10.000 medlemmer, skal det være letlæseligt, relevant og af høj visuel og materialemæssig kvalitet. KLS PurePrint har i mange år stået for at trykke magasinet, og nu har...
Socialt ansvar i praksis
Hos KLS PurePrint er social ansvarlighed ikke bare noget, vi taler om – det er noget, vi handler på. Vi mener, at virksomheder spiller en vigtig rolle i at skabe muligheder for mennesker, der har svært ved at finde fodfæste på arbejdsmarkedet. Derfor har vi gennem...