Månedens pletskud: Knowledge Cotton Apparel
Bæredygtighed vendt på hovedet
KnowledgeCotton Apparel sælger bæredygtigt herretøj, der er så rent og naturligt som muligt. Uden at gå på kompromis når det gælder stil, komfort eller kvalitet.
Der er heller ikke gået på kompromis ved produktionen af deres Innovation JournaL, hverken på design eller bæredygtighed.
Det spændende design, med den alternative forside der er vendt på hovedet, er lavet af The Directive Collective.
Innovation Journal er trykt på:
- Omslag : 250 g PurePrint uncoated
- Indhold: 120 g PurePrint Uncoated
Danmarks næststørste rejsekoncern udskifter plastserveringsbakker til bakker i Cradle to Cradle-certificeret karton
Travelheart Family, Danmarks næststørste rejsekoncern, udskifter plastserveringsbakkerne, som vi kender fra flyrejsen, med serveringsbakker i Cradle to Cradle®-certificeret karton. Navnet vil du ikke genkende fra flybilletter eller rejsebeviser, men selskaberne...
KLS PurePrints CCO Kasper Larsen er Årets ESG Frontrunner 2024
På en solbeskinnet dag i maj løb Årets SMV awardshow af stablen. Blandt de nominerede i kategorien Årets ESG Frontrunner var Kasper Larsen fra KLS PurePrint, og på trods af det stærke felt, han var oppe i mod, blev det Kasper, som kunne kalde sig for Årets ESG...
Nye regler for emballage udfordrer kosmetikbranchen: Sådan arbejder Rudolph Care med bæredygtighed
Ny lovgivning fra EU tvinger kosmetikproducenter til at tage stilling til emballagen. Hos Rudolph Care ser man de nye krav som mulighed for at arbejde endnu mere bæredygtigt. Hvordan sælger man bedst sine dyre cremer i butikkerne? Et spørgsmål, som har givet utallige...