Månedens pletskud: Knowledge Cotton Apparel
Bæredygtighed vendt på hovedet
KnowledgeCotton Apparel sælger bæredygtigt herretøj, der er så rent og naturligt som muligt. Uden at gå på kompromis når det gælder stil, komfort eller kvalitet.
Der er heller ikke gået på kompromis ved produktionen af deres Innovation JournaL, hverken på design eller bæredygtighed.
Det spændende design, med den alternative forside der er vendt på hovedet, er lavet af The Directive Collective.
Innovation Journal er trykt på:
- Omslag : 250 g PurePrint uncoated
- Indhold: 120 g PurePrint Uncoated
Simpelts mission er at reducere plastikforbruget
Hvad der startede som et privat nytårsforsæt tilbage i 2018, er i dag blevet til virksomheden Simpelt. Stifter af Simpelt Emma Bech Hansen ønskede at reducere plastikforbruget i hende og kærestens hverdag og hun begyndte at undersøge mulighederne for produkter...
Gode råd til udvidet producentansvar for emballage: Sådan griber din virksomhed det an
Hos KLS PurePrint ønsker vi at være med til at skabe gennemsigtighed omkring producentansvaret for emballage og løbende informere vores kunder. Vi har derfor samlet en række anbefalinger til håndteringen af det udvidet producentansvar. Vi har allieret os med...
KLS PurePrint deltager i FSC® Ugen 2024
I FSC Ugen 2024 sætter NGO’er og virksomheder i hele Norden fokus på betydningen af de valg, vi alle træffer i hverdagen. Når du vælger FSC®, er du f.eks. med til at gøre en forskel for natur, dyreliv og mennesker i verdens skove. FSC®-mærket sikrer ikke bare...