Ny økologisk Mokaï lanceres med frøkort
Firmaet Cult, kendt for energidrikke og ciderprodukter, har i foråret 2017 udvidet sortimentet med en økologisk variant. Det krævede en helt speciel lancering.
MOKAÏ Økologisk Æblecider er brygget på økologiske æbler, der giver en frisk og sød cider af højeste kvalitet. Det skulle markedsføres med maner.
Trade Marketing Manager Chris Frey Etefors fra Cult siger:
” I markedsføringen har det været vigtigt for os at understrege den økologiske vinkel samt at det er en æblevariant vi har lavet. Derfor fandt vi det oplagt at få udviklet et frøkort i biologisk nedbrydeligt materiale indeholdende æblefrø. Selve postkortet har i kraft af dets opsigtsvækkende egenskab givet os en unik mulighed for at fange forbrugernes opmærksomhed, hvorved vi kan kommunikere tankerne bag MOKAÏ Økologisk Æblecider lidt dybere.”
”På kortet opfordrer vi forbrugerne til at plante deres eget æbletræ. Så kan de jo på et tidspunkt lave deres helt personlige økologiske æblecider!”, siger Chris afslutningsvis med et smil.
Frøkortene, som er leveret af KLS PurePrint, bliver delt ud ved forskellige events, givet i goodie-bags og hængt i butikkerne ved siden af firmaets produkter.

Igennem nåleøjet: KLS PurePrint udvalgt til første runde af Science Based Targets Network
Som en af blot halvanden hundrede virksomheder globalt er KLS PurePrint udvalgt til at deltage i første runde af Science Based Targets Network (SBTN). Dette betyder, at vi ikke blot arbejder med værktøjet, men også aktivt bidrager med data og erfaringer, der er med...
Redesign har pustet nyt liv i medlemsblad
Når Astma-Allergi Danmark fire gange om året sender medlemsbladet Astma+Allergi ud til over 10.000 medlemmer, skal det være letlæseligt, relevant og af høj visuel og materialemæssig kvalitet. KLS PurePrint har i mange år stået for at trykke magasinet, og nu har...
Socialt ansvar i praksis
Hos KLS PurePrint er social ansvarlighed ikke bare noget, vi taler om – det er noget, vi handler på. Vi mener, at virksomheder spiller en vigtig rolle i at skabe muligheder for mennesker, der har svært ved at finde fodfæste på arbejdsmarkedet. Derfor har vi gennem...