Ny økologisk Mokaï lanceres med frøkort
Firmaet Cult, kendt for energidrikke og ciderprodukter, har i foråret 2017 udvidet sortimentet med en økologisk variant. Det krævede en helt speciel lancering.
MOKAÏ Økologisk Æblecider er brygget på økologiske æbler, der giver en frisk og sød cider af højeste kvalitet. Det skulle markedsføres med maner.
Trade Marketing Manager Chris Frey Etefors fra Cult siger:
” I markedsføringen har det været vigtigt for os at understrege den økologiske vinkel samt at det er en æblevariant vi har lavet. Derfor fandt vi det oplagt at få udviklet et frøkort i biologisk nedbrydeligt materiale indeholdende æblefrø. Selve postkortet har i kraft af dets opsigtsvækkende egenskab givet os en unik mulighed for at fange forbrugernes opmærksomhed, hvorved vi kan kommunikere tankerne bag MOKAÏ Økologisk Æblecider lidt dybere.”
”På kortet opfordrer vi forbrugerne til at plante deres eget æbletræ. Så kan de jo på et tidspunkt lave deres helt personlige økologiske æblecider!”, siger Chris afslutningsvis med et smil.
Frøkortene, som er leveret af KLS PurePrint, bliver delt ud ved forskellige events, givet i goodie-bags og hængt i butikkerne ved siden af firmaets produkter.
Danmarks næststørste rejsekoncern udskifter plastserveringsbakker til bakker i Cradle to Cradle-certificeret karton
Travelheart Family, Danmarks næststørste rejsekoncern, udskifter plastserveringsbakkerne, som vi kender fra flyrejsen, med serveringsbakker i Cradle to Cradle®-certificeret karton. Navnet vil du ikke genkende fra flybilletter eller rejsebeviser, men selskaberne...
KLS PurePrints CCO Kasper Larsen er Årets ESG Frontrunner 2024
På en solbeskinnet dag i maj løb Årets SMV awardshow af stablen. Blandt de nominerede i kategorien Årets ESG Frontrunner var Kasper Larsen fra KLS PurePrint, og på trods af det stærke felt, han var oppe i mod, blev det Kasper, som kunne kalde sig for Årets ESG...
Nye regler for emballage udfordrer kosmetikbranchen: Sådan arbejder Rudolph Care med bæredygtighed
Ny lovgivning fra EU tvinger kosmetikproducenter til at tage stilling til emballagen. Hos Rudolph Care ser man de nye krav som mulighed for at arbejde endnu mere bæredygtigt. Hvordan sælger man bedst sine dyre cremer i butikkerne? Et spørgsmål, som har givet utallige...