Ny økologisk Mokaï lanceres med frøkort

Firmaet Cult, kendt for energidrikke og ciderprodukter, har i foråret 2017 udvidet sortimentet med en økologisk variant. Det krævede en helt speciel lancering.

MOKAÏ Økologisk Æblecider er brygget på økologiske æbler, der giver en frisk og sød cider af højeste kvalitet. Det skulle markedsføres med maner.
Trade Marketing Manager Chris Frey Etefors fra Cult siger:
” I markedsføringen har det været vigtigt for os at understrege den økologiske vinkel samt at det er en æblevariant vi har lavet. Derfor fandt vi det oplagt at få udviklet et frøkort i biologisk nedbrydeligt materiale indeholdende æblefrø. Selve postkortet har i kraft af dets opsigtsvækkende egenskab givet os en unik mulighed for at fange forbrugernes opmærksomhed, hvorved vi kan kommunikere tankerne bag MOKAÏ Økologisk Æblecider lidt dybere.”

”På kortet opfordrer vi forbrugerne til at plante deres eget æbletræ. Så kan de jo på et tidspunkt lave deres helt personlige økologiske æblecider!”, siger Chris afslutningsvis med et smil.

Frøkortene, som er leveret af KLS PurePrint, bliver delt ud ved forskellige events, givet i goodie-bags og hængt i butikkerne ved siden af firmaets produkter.

Coop udgiver magasin med 185 bæredygtige handlinger

Coop udgiver magasin med 185 bæredygtige handlinger

  Når man har beskæftiget sig med ansvarlighed i over 150 år, kan det være svært at overskue de mange bæredygtige initiativer, man har sat i gang. Det er ikke desto mindre hvad de har forsøgt at gøre hos Coop, hvor de har udgivet et magasin med 185 ansvarlige...

læs mere
Spis chokolade med god samvittighed

Spis chokolade med god samvittighed

4,2 kilo. Så meget chokolade spiser vi danskere i gennemsnit om året. Vi elsker med andre ord de små himmerigsmundfulde, der desværre har en uheldig tendens til at sætte sig på hofterne. Men selvom chokoladeindtaget har det med at sætte sig på vægten, behøver det ikke...

læs mere
0
    0
    Kurv
    Din kurv er tomTilbage