Ny økologisk Mokaï lanceres med frøkort

Firmaet Cult, kendt for energidrikke og ciderprodukter, har i foråret 2017 udvidet sortimentet med en økologisk variant. Det krævede en helt speciel lancering.

MOKAÏ Økologisk Æblecider er brygget på økologiske æbler, der giver en frisk og sød cider af højeste kvalitet. Det skulle markedsføres med maner.
Trade Marketing Manager Chris Frey Etefors fra Cult siger:
” I markedsføringen har det været vigtigt for os at understrege den økologiske vinkel samt at det er en æblevariant vi har lavet. Derfor fandt vi det oplagt at få udviklet et frøkort i biologisk nedbrydeligt materiale indeholdende æblefrø. Selve postkortet har i kraft af dets opsigtsvækkende egenskab givet os en unik mulighed for at fange forbrugernes opmærksomhed, hvorved vi kan kommunikere tankerne bag MOKAÏ Økologisk Æblecider lidt dybere.”

”På kortet opfordrer vi forbrugerne til at plante deres eget æbletræ. Så kan de jo på et tidspunkt lave deres helt personlige økologiske æblecider!”, siger Chris afslutningsvis med et smil.

Frøkortene, som er leveret af KLS PurePrint, bliver delt ud ved forskellige events, givet i goodie-bags og hængt i butikkerne ved siden af firmaets produkter.

Mangel på råvarer

Mangel på råvarer

Mangel på materialer er et stort globalt problem. Hver tredje virksomhed på tværs af brancher oplever længere leveringstider og forhøjede priser. Inflationen er øget midlertidigt som følge af stigende råvarepriser. Specielt over det seneste halve år er manglen på...

læs mere
Ny podcast om KLS PurePrints bæredygtige rejse

Ny podcast om KLS PurePrints bæredygtige rejse

Ledelses- og netværkshuset F5 har udsendt en podcast om KLS PurePrint, for at give danske virksomheder inspiration til at lykkes med deres grønne tiltag.    Det handlede ikke om at redde verden  Da trykkeriet KLS PurePrint i 2007 var på konkursens rand, måtte man...

læs mere
0
    0
    Kurv
    Din kurv er tomTilbage