Ny økologisk Mokaï lanceres med frøkort

Firmaet Cult, kendt for energidrikke og ciderprodukter, har i foråret 2017 udvidet sortimentet med en økologisk variant. Det krævede en helt speciel lancering.

MOKAÏ Økologisk Æblecider er brygget på økologiske æbler, der giver en frisk og sød cider af højeste kvalitet. Det skulle markedsføres med maner.
Trade Marketing Manager Chris Frey Etefors fra Cult siger:
” I markedsføringen har det været vigtigt for os at understrege den økologiske vinkel samt at det er en æblevariant vi har lavet. Derfor fandt vi det oplagt at få udviklet et frøkort i biologisk nedbrydeligt materiale indeholdende æblefrø. Selve postkortet har i kraft af dets opsigtsvækkende egenskab givet os en unik mulighed for at fange forbrugernes opmærksomhed, hvorved vi kan kommunikere tankerne bag MOKAÏ Økologisk Æblecider lidt dybere.”

”På kortet opfordrer vi forbrugerne til at plante deres eget æbletræ. Så kan de jo på et tidspunkt lave deres helt personlige økologiske æblecider!”, siger Chris afslutningsvis med et smil.

Frøkortene, som er leveret af KLS PurePrint, bliver delt ud ved forskellige events, givet i goodie-bags og hængt i butikkerne ved siden af firmaets produkter.

Ny vandreguide til Mols Bjerge

Ny vandreguide til Mols Bjerge

  Danskerne har været mere ude i naturen end de plejer den seneste tid, og det mærker de også i Mols Bjerge. Nationalparkens nye vandreguide er blevet revet væk, og på kun 14 dage havde samtlige af landets butikker udsolgt. Vandreguiden viser Mols Bjerge-stien,...

læs mere
Ny Cradle to Cradle standard og Napapijri

Ny Cradle to Cradle standard og Napapijri

Cradle to Cradle, som vi opfatter som en af Verdens mest ambitiøse certificeringer inden for bæredygtighed, kommer nu i en ny udgave – Version 4.0. Den sætter nye internationale standarder for cirkulær økonomi og for bæredygtige produkter, til glæde for os alle og for...

læs mere
0
    0
    Kurv
    Din kurv er tomTilbage