Månedens pletskud: Poul Due Jensens Fond Årsskrift 2017

Poul Due Jensens Fond er en dansk erhvervsdrivende fond. Fonden er stiftet den 19. maj 1975 af Grundfos’ grundlægger, Poul Due Jensen. Fondens primære formål er, gennem sit aktive og ansvarlige ejerskab, at sikre og understøtte en sund økonomisk vækst og udvikling af Grundfos-koncernen. Fonden uddeler årligt midler til vandprojekter i udviklingslande, arbejdsmarkedsinklusion i Region Midtjylland samt til udvalgte naturvidenskabelige og tekniske grundforskningsmiljøer.

“Valget af KLS PurePrint som leverandør til Fondens årsskrift er et meget bevidst valg, hvor vi både tager hensyn til kvalitet og til miljøet. For os er det både/og – ikke enten/eller,” fortæller Communications Specialist, Bettina Bak Rasmussen.

Kataloget er udviklet og designet af BystedFFW.

 

  • På omslagets forside er der anvendt blindpræg, der giver en god effekt.
  • Kataloget er på 72 sider og trykt på PurePrint Uncoated 150 g. til indhold og PurePrint Uncoated 250 g. til omslaget.
  • Kataloget er Cradle to Cradle certificeret og CO2 neutralt.
Økologipionerer er gået fra gris til plante

Økologipionerer er gået fra gris til plante

I 2019 stiftede ægteparret Fie Graugaard og Ulrich Kern-Hansen virksomheden Organic Plant Protein, efter at have solgt deres andel i fødevarevirksomheden Hanegal, som de startede tilbage i 1994. Det var her, at ideen om at producere teksturerede planteproteiner opstod...

læs mere
Konkurrence: Vind Emballage hvidbog

Konkurrence: Vind Emballage hvidbog

Vi udlodder 5 eksemplarer af Emballage hvidbogen! KLS PurePrint har i samarbejde med bestyrelsesmedlem Gitte Haar, leder af Center for Cirkulær Økonomi, udgivet en Emballage hvidbog, som gennemgår de forskellige materialer til brug for emballage og opstiller nogle...

læs mere
KlimaMad.DK sælger helt vilde produkter

KlimaMad.DK sælger helt vilde produkter

I Aarhus ligger den lille virksomhed KlimaMad.DK, som siden starten i 2020 har arbejdet med visionen om, at det vil have en afgørende effekt på klimaet, hvis forbrugerne har mulighed for at vælge mellem klimavenlige fødevarer kontra mindre klimavenlige fødevarer....

læs mere
0
    0
    Kurv
    Din kurv er tomTilbage